26 Ağustos 2015 Çarşamba

GRİ / Grey : Fifty Shades of Grey as told by Christian


Okumazsak olmaz !


 


Daha önceki yazılarımızda da bahsetmiştik, ki özellikle bayanların elinden düşmeyen, çoğu sohbete gizli gizli de olsa konu olan ünlü kitap Gri'nin Elli Tonu serisine bir ek kitap daha geliyor. Evet yine dadanıcaz belli oldu, şahsen ben serinin tüm kitaplarını okumuş biri olarak filmini heyecanla bekliyordum ancak çoğu okur gibi beni de hayal kırıklığına uğrattı. Gerçi aldığım bazı yorumlarda da her şeyin filmini yapıyorlar bu kitap kolay kolay film olamaz, dozu ve dengesi çok önemli denildi. Ben de katılıyorum bu fikre, ille kitap tuttu diye film yapma zihniyeti insanların hayal gücünü kısıtlamakla beraber, sadece işin ticari boyutu ön plana getiriyor. Her neyse gelelim son kitaba Gri adlı bu kitapta bu kez olayı Christian Grey anlatımıyla onun dilinden dinleyeceğiz. Açıkçası beni heyecanlandıran kısmı yazarın bir bayan olduğunu göz önünde tutarsak,  bir erkek kılığına girerek, Gri'nin dünyasından hikayeye nasıl ayna tutacak merak ediyorum. Bir bayan olarak kadın bir karakterin iç dünyasına inmek kolay oluyor ama bu kez bir erkeği bir kadın seslendirecek ve hiçte kolay olmayan bir içerikte. Merakla bekliyorum, İngilizcem iyidir diyorsanız kitap D&R' da satışta, ancak yok ben Türkçe okurum derseniz de çevirisi de 19 Eylül'de rafları bulacakmış diye duydum, haberiniz olsun.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder