23 Eylül 2015 Çarşamba

Kym Ellery- ELLERYLAND




Sürekli takip halindeyim, internet sitesi olsun, instagram olsun. Ellery'nin çizgisine, tarzına bayılıyorum. Bazıları için fazla iddialı ya da abartılı gelebilir belki ama ben çok beğeniyorum. Minimal, avangart, sofistike denilince benim için akan sular duruyor. Duymadıysanız Kym Ellery ile tanışın, kendisi Avustralyalı moda tasarımcısı. Perth'de moda tasarımı okuduktan sonra Londra'nın  ünlü moda okulu St. Martins'de eğitimine devam ediyor ve sonraki 4 yıl Russh dergisinde kreatif ekipte yer alarak kendini kanıtlıyor. Dergi, moda dünyasının ünlü isimlerini ağırlamaya başlayarak daha da ses getiriyor ve Kym'in avangart tarzı dergiye yansıyor ve böylece Ellery, kendi markası ELLERY'nin temellerini atmaya başlıyor, marka büyüyerek Avustralya'nın en güçlü markalarından biri haline geliyor. Bende açıkçası takip ettikçe bağlandım, koleksiyonları çok ilham verici, güçlü ve bağımsız geliyor. Sizde takip etmek isterseniz markanın internet sitesinden www.elleryland.com'dan veya instagramdan takipte kalabilirsiniz, şiddetle tavsiye edilir. 2015 Sonbahar- Kış Koleksiyonundan en beğendiğim parçaları da seçtim. 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder