22 Ocak 2015 Perşembe

CRAZY BAG !!

Ne kadar heyecanlı olduğumu bilemezsiniz ! O kadar kışkırtıcı o kadar heyecan verici çantalar ki bunlar görünce yüzüm gülüyor ve sadece benim olsun istiyorum =)

ÇAPRAZ ÇANTALAR


Küçücük boylarıyla şıklığınıza şıklık katacak bu çantalar.. Bu mükemmel çapraz çantalar
sezonun renkleriyle ve metaryelleriyle vurgulanacak. Özellikle köşeli yapılar sonbahar& kış 2015 sezonunun anahtar parçalarından olacak.

LUKS SIRTÇANTALARI



Evet,
 belki ilk okuduğumuzda ya da gördüğümüzde şaşırtıyor bizi ama ' sırt çantaları' moda haftası boyunca en fazla görülen parçalardandı. Hem pratik hem şık...

 Lüks deri pazarının yüksek fiyatlara sunduğu bir çok lüks markanın çoktan mağazalarına koyduğu bu çantaları Zara' da, Mango'da , Bershka'da makul fiyatlara bulabilirsiniz.
Ben kendime çoktan bir tane aldım bile :)

PELUŞ ÇANTALAR:)



İçimizde ki çocuk hiç bir zaman bizi bırakmayacak galiba..
Sezonun en eğlenceli parçaları bunlar sanırım ' pelüş çantalar ' ...
Parlak kürklerden ve tabii ki sahte olması bizim için çok önemli !!!!!!
ve bu kürklere eşlik eden kadifeler olacak..

EN KOMİK GRAFİKLER...



 Popüler kültürün kokusunu alıyorum bile bu çantaları görünce, moda haftasında sokak çekimlerinde görüldüğü gibi grafiksel çantalar kış sezonunda ön sıralarda gibi. 
Bu cesur grafikleri cesur kadınların kullanacağı çok beli ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder