6 Ocak 2015 Salı

Stadyumdan Modaya Transfer - Zinedine Zidane




Futbolun unutulmaz isimlerinden biri daha modaya transfer oldu. David Beckham, Christiano Ronaldo ve Gerard  Pique gibi isimlerden sonra şimdi de futbolun efsane ismi Zinedine Zidane,  moda dünyası için kamera karşısına geçti. Daha önce de bir çok markaya mankenlik yapan Zidane, bu kez 2015 İlkbahar- Yaz  erkek koleksiyonu için Mango markasının yüzü oldu ve markanın Madrid'de yapılan çekimlerinde yer aldı. Markayla başlattığı projeyle ilgili ise ünlü futbolcu Vogue dergisiyle yaptığı röportajda fikirlerini aşağıdaki gibi dile getirdi .

 "Çok farklı bir şey yapmıyorum aslında bu devam eden bir süreç, sporla ilgileniyordum şimdi ise sadece farklı bir erkek oldum. Spordan moda dünyasına geçiş yaptım. Eskiden yaptığımdan farklı olan aslında yeni bir oyun, ve bu çok yeni ve ilginç olacak" dedi.

Mango için " Uzun yıllardır İspanya'da yaşadığımdan ötürü Mango'yu çok iyi biliyorum. Koleksiyonun yüzü olma teklifi geldiğinde kabul ettim, çünkü insanların daha rekabetçi fiyatlarla kaliteli modaya sahip olma düşüncesini çok seviyorum." diyerek markaya olan ilgisini paylaştı.

Tanıtımını gerçekleştirdiği koleksiyonu için ise " Kıyafetler çok kaliteli ve havalı, çekim sırasında bazılarını çok beğendim ve yakında beni onların içinde görebilirsiniz. Kıyafet seçimimde öncelikli olarak bana yakışması ve şık olmasına önem veriyorum. Kendimi içinde iyi hissetmeyi seviyorum" dedi.

Çekimlere ait ilk görüntüleri yayınlandı, koleksiyonun devamını merakla bekliyoruz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder