5 Ocak 2015 Pazartesi

ZARA İNDİRİMİNİ KAÇIRMAYIN!





Yeni yıl geldi, geliyor derken sezonun en heyecanlı dönemi başladı. İndirim! :) En çok sorulan, konuşulan İspanyol devi Zara ve ekibinin indirimi 2 Ocak cuma günü başladı. Bir kaç gün öncesinden hazırlanan indirim sergileme hazırlıklarını gördüğümde heyecanlanıyordum zaten. %50 indirim yazıp küçük bir varan olmaması ümidiyle mağazaya akın edenlerden biri de bendim ve genel olarak %30 gibi bir ilk indirim yapıldığını bilsem de, kendimi elimde bir kaç parçayı gözüm dönmüş şekilde gezerken buldum ama almadım :) büyük gelişme. Sabırla ikinci indirimi bekliyorum! İkinci indirime dair bir bilgi alırsam, paylaşacağım. Ancak ufak bir not inanılmaz bir kalabalık var henüz uğramayanlar için belirteyim hafta içi gitmekte fayda var.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder